• Иди на садржај
  • Иди на главну навигацију и пријаву

Претрага

Навигација

Претрага

  • 1
  • 2
  • 3
Почетак ГАЛЕРИЈА

МЕНИ је затворен

  • Почетна
  • О ШКОЛИ
  • ИНФОРМАЦИЈЕ
  • ВЕСТИ
  • ОРГАНИ ШКОЛЕ
  • ОРГАНИЗАЦИЈА РАДА
  • НАСТАВНИЦИ
  • УЧЕНИЦИ
  • НАСТАВА
  • СПЕЦИЈАЛНО ОДЕЉЕЊЕ
  • РОДИТЕЉИ
  • ВАННАСТАВНЕ АКТИВНОСТИ
  • ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК
  • БИБЛИОТЕКА
  • ПРЕДШКОЛЦИ
  • ДОКУМЕНТА И ПРАВИЛНИЦИ
  • КОРИСНИ ЛИНКОВИ И ТЕЛЕФОНИ
  • НАЈАВЕ ДОГАЂАЈА
  • ГАЛЕРИЈА
    • Фото галерија
    • Видео галерија

СОС ТЕЛЕФОН 

за пријаву насиља

0800-200-201

ТОП Највише рангирано - Последње додано - Последње коментарисано - Најчешће прегледано

Ликовни час

Ликовни час
Почетак Погледајте у пуној величини
[Молимо вас активирајте JavaScript како бисте могли користити слајдшоу]
 
Погледајте у пуној величини Преузмите Пријавите ову слику
Наредна слика Наредна слика  
11684 11683 11682 11681 11680 11679 11678 11677 11676 11675 11674 11673 11672 11671 11670 11669 11668 11667 11666
Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час Ликовни час
 
ТОП Највише рангирано - Последње додано - Последње коментарисано - Најчешће прегледано
Укупан број слика у свим категоријама: 11,456

ПРАТИТЕ НАС НА ФЕЈСБУКУ

Facebook
kirkland windshield repair

ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК

 

Пре или после редовне наставе (у зависности од смене) организује се продужени боравак у школи за ученике првог и другог разреда основне школе.

Боравак и рад према таквом облику организује се од 8 - 16 часова. Организују се групе ученика истог разреда, али и различитих одељења.

 

У школској 2018/2019. години, два професора разредне наставе раде у боравку: Биљана Сеничић и Мирјана Беговић.

 

Организација продуженог боравка наметнула се као потреба из више разлога:

  • омогућити детету боравак испуњен различитим садржајима које ће повољно утицати на развој целокупне личности,индивидуалних и јединствених потенцијала;
  • омогућити развој детета као социјалног бића;
  • припремити дете за даље образовање и перманентно учење;
  • потпун и хармоничан развој детета;
  • важност истицања индивидуалних различитости;
  • корелација учења и слободног времена;
  • иновативнији и флексибилнији приступ учењу;
  • оспособљавање ученика за самостално учење;
  • подстицање мотивације за учењем;
  • партнерство у образовању;
  • улога технологија у образовању;
  • брига о деци са посебним потребама;
  • темељна улога образовања у раном детињству;
  • олакшавање преласка из млађих у старије разреде основног образовања.

 

Дневни режим рада продуженог боравка

 

 

7.30 – 8.00

Долазак ученика у боравак

8.00 – 8.30

Јутарња гимнастика

8.30 – 9.00

Доручак

9.00 – 10.30

Самосталан рад ученика (израда домаћих задатака, учење, вежбање)

10.30-12.00

Слободне активности

11.30 – 12.30

Долазак ученика у поподневну смену у боравак

   Слободно време (спортске игре, гимнастика, друштвене игре,

    компјутер и ТВ, представе, квизови...)

12.30 -13.00

Ручак

13.00  - 13.15

Одлазак ученика друге смене у школу

13.15 – 14.00

Слободне активности

14.00 – 15.00

Самосталан рад ученика (израда домаћих задатака, учење, вежбање)

15.00 – 15.30

Слободне активности

15.30 – 16.00

Сређивање боравка

 

Распоред часова слободних активности:

Понедељак

Уторак

Среда

Четвртак

Петак

Игре без граница

Игре без граница

Игре без граница

Игре без граница

Игре без граница

Оловка пише срцем

Мала школа великих ствари

Видео пројекције/дигитална учионица

Језичка радионица (библиотека)

Мала школа великихствари

Шарам - стварам

Шарам - стварам

Активност по избору ученика

Активност по избору ученика

Певам, плешем, глумим

 

МАЛА ШКОЛА ВЕЛИКИХ СТВАРИ

 

Циљеви

 

·          промовисање друштвено прихваћеног понашања

·          развијање критичког мишљења и односа према критици

·          промоција различитости и сензибилизација у односу на мањинске групе

·          очување и унапређење здравља и односа према хигијенским процесима

·          упознавање са природним елементима и појавама

 

ОЛОВКА ПИШЕ СРЦЕМ

 

Циљеви

·          оспособљавање за правилно артикулисање гласова српског језика

·          оспособљавање за постепено учење читања ћириличних и латиничних слова

·          развијање способности говорног изражавања

·          оспособљавање за писања латиничних слова

·          развијање комуникацијских вештина

·          развијање способности вербалног и писаног изражавања

·          развијање квалитета стваралачке личности

·          упознавање са правилима правописа

·          развој способности за доживљавање и разумевање књижевног изражавања

 

 ШАРАМ - СТВАРАМ

 

Циљеви

·          усвајање основних знања о облицима, боји, композицији, сцени...

·          развијање стваралачких и извођачких способности

·          развијање критичког мишљења

 

 ПЕВАМ, ПЛЕШЕМ, ГЛУМИМ

 

Циљеви

·          савладавање ритмичке основе

·          упознавање са врстама и изворима звука

·          савладавање технику слушања музике

·          упознавање са јединственошћу доживљаја музичког комада

·          развијање способности имитирања звука и покрета из околине

·          развијање концентрације и опажања

·          развијање критичког мишљења

 

 ИГРЕ БЕЗ ГРАНИЦА

 

Циљеви

 

·       очување и унапређење здравља

·       развијање моторичких способности, умење и навика у сладу са индивидуалним карактеристикама

·       оспособљавање за самостално вежбање у слободно време

·       развијање позитивне слике о себи (рад на изграђивању самопоуздања)

·       да схвате смисао, вредности и принципе вежбања и да стечена знања и вештине практично примењују.

 

ВИДЕО ПРОЈЕКЦИЈЕ/ДИГИТАЛНА УЧИОНИЦА

Циљеви

 

 ·        примена нових технологија у настави

·         увољење концепта рада на сопственом уређају

·         безбедност деце на интернету

·         коришћење технологије у едукативне сврхе

·         развијање дигиталних вештина

 

ЈЕЗИЧКА РАДИОНИЦА

Циљеви

 

·         упознавање ученика са радом библиотеке

  • развијање читалачких способности и навика у сладу са индивидуалним карактеристикама

·         развијање уметничког укуса и критичког односа према делима

·         осавремењивање наставе и учења

 

Школа поседује наменски опремљен простор који задовољава прописане услове и стандарде. Ученици у боравку користе и друге наменски одређене просторије (фискултурну салу, школско двориште, свечану салу). За потребе исхране ученика, Школа поседује савремено опремљену ђачку кухињу.

 

 

 

СПЕЦИЈАЛНО ОДЕЉЕЊЕ

У ОШ ,, Нада Пурић” специјална одељења постоје од школске 1977/78 год.Тада су у овој школи били разреди од 1. до 4. и са овом популацијом деце су радила два дипломирана дефектолога-олигофренолога.

Опширније...

Покреће Joomla!®